Let’s travel together.

Hitori Kakurenbo – niebezpieczna gra dla jednej osoby. Czy zaprosisz demona do gry?

Hide and Seek Alone: Hitori Kakurenbo to słynna gra pochodząca z Japonii, w której pozwalasz duchowi / demonowi opętać lalkę, a następnie grasz z nim w „chowanego”.

Ta „gra” to nekromancja, jest potencjalnie bardzo niebezpieczna i rzekomo działa niekorzystnie na zdrowie psychiczne graczy.

UWAGA: Zwierzęta domowe najlepiej w trakcie zabawy trzymać poza domem. Były doniesienia o szczekających psach i syczących kotach. Niektórzy nawet zgłaszali, że ich zwierzaki dziwnie się zachowywały również po zakończeniu gry.

Co jest potrzebne?

Osoby, które brały udział w tej grze, twierdzą, że rzeczywiście działa, a zagrożenie życia podczas gry wywoływało ogromne emocje. Przyjrzyjmy się rzeczom, które są do zabawy potrzebne:

  • Wypchana lalka/pluszak z kończynami –  Nie powinna być to ulubiona zabawka ani przedmiot przedstawiający człowieka, ponieważ duch może wtedy nie chcieć jej opuścić.
  • Ryż –  posłuży do wypełnienia lalki. Mówi się, że ryż daje lalce siłę.
  • Fragment twojego ciała –  zwykle paznokcie, aby lalka mogła Cię reprezentować. Użycie krwi może skończyć się klątwą. Nigdy nie  używaj części ciała innej osoby, spowoduje to, że lalka zastąpi tę osobę, a gra nie będzie działać poprawnie.
  • Przedmiot o ostrych krawędziach –  potrzeby będzie aby zdenerwować ducha w lalce, którą należy dźgnąć. Pamiętaj, aby NIE używać noża / nożyczek, ponieważ lalka prawdopodobnie dźgnie ciebie tym samym narzędziem, jeśli cię znajdzie. Zamiast tego użyj ołówka lub igły. Zaleca się użycie drewnianej wykałaczki.
  • Czerwona nić – aby zaszyć dziurę zrobioną w lalce użyj czerwonej nici. Symbolizuje ona naczynia krwionośne i działa jako ograniczenie w dalszej części gry.
  • Słona woda lub sól –  posłuży później w grze, aby pozbyć się ducha z lalki.
  • Wanna z wodą –  jeśli w Twoim domu nie ma wanny, sprawdzi się też umywalka.
  • Bezpieczna kryjówka  – będzie potrzebna kiedy nadejdzie kolej lalki, aby Cię znaleźć.

Rytuał rozpoczęcia

Nadaj swojej pluszance / lalce imię. Rozetnij ją i wyjmij ze środka całe wypełnienie. Wypełnij zabawkę ryżem, a następnie włóż do jej wnętrza fragment swojego ciała. Zaszyj lalkę czerwoną nitką i owiń pozostałą jej częścią całą zabawkę. Przygotuj wannę / dużą umywalkę, napełniając ją wodą, a następnie odczekaj do godziny 3:00 rano. Niektóre wersje mówią, że nie musisz czekać do 3:00, ale to zależy od Ciebie. Pamiętaj, aby wyłączyć WSZYSTKIE światła w domu i zostaw włączony jedynie telewizor.

O trzeciej nad ranem zabierz lalkę ze sobą do łazienki, zamknij oczy i powtórz trzy razy  „Teraz szuka <twoje imię>!”, a następnie umieść lalkę w wannie / umywalce. Przejdź do innego pokoju. Jeśli zobaczysz wtedy ducha posiadającego lalkę, a on nawiąże z Tobą kontakt wzrokowy lub zauważy, że na niego patrzysz, może przyjść po ciebie.

Rozgrywka

Policz powoli od jednego do dziesięciu. Następnie odwróć się i wróć do lalki. Zbliż się do lalki w wannie / umywalce i powiedz „Znalazłem cię (imię lalki)!, a następnie dźgnij lalkę ostrym przedmiotem. Następnie zamknij oczy i trzy razy powtórz „Teraz <imię zabawki> szuka!”. Połóż broń obok zabawki i ukryj się. Pozostaw przedmiot obok lalki, a następnie nabierz do ust trochę słonej wody. Nie połykaj jej, ponieważ chroni cię ona przed duchem w lalce, a resztę słonej wody ze szklanki będziesz potrzebować do zakończenia rytuału. Zabierz ze sobą kubek z wodą i udaj się do swojej kryjówki. Zaleca się pozostawienie otwartych drzwi i okien na wypadek, gdybyś niespodziewanie napotkał jakieś kłopoty, a liczysz na pomoc znajomych, którzy będą przebywać poza Twoim domem. Zaleca się mieć telefon komórkowy w trybie cichym i jasność ekranu ustawioną na najniższym poziomie aby móc go użyć w sytuacji awaryjnej. Trzymaj słoną wodę w ustach przez CAŁY CZAS. Zachowaj ciszę, gdy się ukrywasz. Jeśli wydasz z siebie jakikolwiek dźwięk, tym samym poinformujesz lalkę o tym gdzie jesteś. Jeśli lalka cię znajdzie, dźgnie cię przedmiotem, którym Ty ją dźgnąłeś/dźgnęłaś, a następnie spróbuje Cię opętać.

Rytuał kończący

Zakończenie rytuału jest bardzo ważne, ponieważ kończy on również grę.

Aby zakończyć rytuał, wyjdź ze swojej kryjówki, znajdź lalkę (może już nie być w łazience), a następnie wypij słoną wodę. Wylej pozostałą słoną wodę na i wokół lalki. Zamknij oczy i powtórz trzykrotnie „Wygrałem!”. Wtedy duch w lalce się poddaje i gra się kończy. MUSISZ pozbyć się lalki, zakopując ją wraz ze solą, w przeciwnym razie duch będzie próbował ponownie wejść do lalki. Niektóre instrukcje sugerują, że po zakopaniu lalki należy posolić każdy zakątek domu, zwłaszcza tam, gdzie lalka została znaleziona, ponieważ sól wypędza najbardziej złowrogie duchy.

Ostrzeżenia: 

NIE GRAJ W TĄ GRĘ DŁUŻEJ NIŻ DWIE GODZINY; Duch wewnątrz lalki będzie niezwykle trudny do usunięcia. Igranie z DUCHAMI JEST BARDZO NIEBEZPIECZNE, WIĘC GRASZ W TĄ GRĘ NA WŁASNE RYZYKO; Nikt nie będzie odpowiedzialny za twoją śmierć.

  • NIE ODWRACAJ SIĘ, GDY KIERUJESZ SIE DO SWOJEGO schronienia; Możesz zobaczyć coś bardzo niepokojącego.
  • NIE GRAJ, GDY KTOŚ JEST W DOMU ; MUSISZ być sam, aby grać w tę grę, ponieważ inna osoba może zostać przypadkowo znaleziona i zraniona.
  • GRĘ powinno się ROZGRYWAĆ O 3:00 nad ranem; 3:00 to czas, kiedy duchy mają największą swobodę poruszania się. JEDNAK , niektóre wersje mówią, że nie trzeba czekać do 3:00, wystarczy do 24:00.
  • NIE WŁĄCZAJ ŚWIATŁA PODCZAS GRY
  • NIE Zasypiaj podczas siedzenia w ukryciu, NIEZALEŻNIE OD ZMĘCZENIA; Lalka w końcu cię odnajdzie i posiądzie twoje ciało, ponieważ znaczenie tej zabawy brzmi: „Jeśli mnie znajdziesz, możesz mieć moje ciało”.
  • NIE PRÓBUJ OPUSZCZAĆ DOMU W CZASIE GRY ; Jeśli nie chcesz zakończyć rytuału, a lalki nie ma w domu, lalka cię znajdzie.
  • NIE GRAJ W TĘ GRĘ, JEŚLI MASZ BARDZO SŁABE SERCE ; Ta gra zagraża życiu i jest bardzo przerażająca dla większości ludzi, którzy w nią grali. Jeszcze lepiej, w ogóle nie graj w tę grę.
  • NIE NADAWAJ LALCE SWOJEGO IMIENIA ANI IMION TWOICH ZNAJOMYCH ; Ty lub Twój znajomy możecie paść ofiarą klątwy.

Podczas gry można usłyszeć różnie dźwięki, głosy, śmiech. Kanały w telewizorze mogą się nagle zmieniać a sama lalka może się przemieszczać.

Czy odważysz się zagrać w Hitori Kakurenbo?

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.